Cesty k chytřejší práci:

24. března 2006 v 16:47 | Mira
Organizovat výrobu, ne pracovní dobu. Odstranit nebo omezit málo hodnotné činnosti a mítinky. Tak bude víc času na inovace a tvůrčí myšlení
Školit pracovníky v dovednostech vhodných pro složitější podnikovou strukturu.
Provádět interní průzkumy za účelem porozumění tomu, jak lidé opravdu tráví čas. A využít tyto informace k odstranění nejhorších nedostatků¨
Zatlačit rozhodování na nižší úrovně hierarchie. Výslovně rozšířit rozsah rozhodnutí, která mohou přijímat manažeři a odborníci na nižších úrovních bez schválení shora.
Využívat novou technologii a podporu spolupráce. Vytvořit program, které usnadní zjišťování toho, na čem pracují kolegové v jiných částech rozsáhlých společností - pomáhat tak objevovat zdroje a vyhýbat se duplicitě. Získávat taktéž poznatky z nově se rozvíjejících organizačních forem, jako jsou blog a software s otevřeným zdrojem
Přesunou důraz v zaměstnání z dozoru na spolupráci. Namísto přijímání dalších manažerů vytvářet nová pracovní místa s cílem usnadňovat fungování interních i externích sítí.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama