Vyhody outsourcingu

19. září 2005 v 17:04 | AA mzdy

Outsourcing mzdového účetnictví :

Proč si nechávat zpracovávat mzdové účetnictví dodavatelským způsobem?
Každá úspěšná společnost musí věnovat maximum pozornosti svému předmětu podnikání, než podpůrným či režijním činnostem, které negenerují zisk.
Žádná firma není příliš malá, nebo příliš velká na to, aby nemohla těžit z výhod externího vedení mzdového účetnictví. Čas a peníze, které ušetříte, můžete věnovat tomu, co umíte nejlépe - podnikání a "tvorbě zisku".
Mzdové účetnictví je naše specializace a v této oblasti máme vysoké znalosti a zkušenosti. Firmy dávají jistotu, že všechny prováděné činnosti jsou v souladu s platnou legislativou ČR a přebírají plnou odpovědnost za případné chyby při zpracování mezd.
Výhody outsourcingu :
  • úspora mzdových nákladů, snížení počtu režijních pracovníků, případně odlehčení přetížených finančních účetních - ať dělají jen to, co je jejich hlavní pracovní náplní
  • přenesení odpovědnosti za případné chyby zpracování na jiný subjekt
  • úspora ostatních finančních prostředků - hardware, software, prostory, vybavení, vzdělávání
  • eliminace nebezpečí úniku citlivých dat a zneužití důvěrných informací o mzdách zaměstnanců
  • profesionalita a rychlost zpracování, záruka na dodávané služby
  • jistota, že prováděné činnosti jsou v souladu s platnými zákony a předpisy ČR pro tuto oblast
  • garance plné zastupitelnosti v případě nemoci zaměstnance zpracovatele
  • zastupování při kontrolách a veškerých jednáních před orgány státní správy
Zpracovatelé v rámci smluvního vztahu provádí na základě prvotních dokladů tyto úkony :
  • výpočet všech druhů mezd
  • výpočet náhrad mezd, nemocenských dávek a cestovních náhrad
  • odvody na účet FÚ, PSSZ/OSSZ a zdravotních pojišťoven
  • přihlašování a odhlašování zaměstnanců na PSSZ/OSSZ a ZP
  • připravuje podklady pro statistické výkazy pro ČSÚ a odevzdává hlášení na PSSZ/OSSZ, ZP vč. vyúčtování daňových záloh na FÚ
  • vystavuje pracovníkům potvrzení o výši příjmu apod. potvrzení pro styk s orgány státní správy a úřady, soukromými organizacemi
  • vystavuje zápočtové listy při skončení pracovního poměru
  • vystavuje převodní příkazy do banky - v tiskové formě nebo digitální - tj. na disketě nebo elektronickou poštou
  • zastupuje klienta při veškerých jednáních a kontrolách před orgány státní správy pro tuto oblast určenými, rovněž připravuje veškeré doklady pro tyto kontroly
Cena za zpracování je stanovena dle individuální náročnosti a rozsahu mzdové agendy klienta, sazba na jednu zpracovávanou osobu a měsíc se pohybuje v rozsahu od 170,- Kč do 380,- Kč bez DPH.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama